Karol Drzewoszewski

Aktor scen muzycznych i pedagog, twórca Trójmiejskiej Akademii Stepowania. Studiował w Państwowym Policealnym Studium Wokalno – Aktorskim przy Teatrze  Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni oraz na Uniwersytecie Gdańskim, na wydziale Nauk Społecznych, kierunek Pedagogika. Po raz pierwszy zadebiutował na scenie w Teatrze Muzycznym w Gdyni w musicalach: Fame, Skrzypek na dachu, My Fair Lady

Półfinalista 1 i 5 edycji programu Mam Talent, gdzie w roku 2008 wykonał duetowy numer do utworu Puttin on the Ritz, jako pierwszy w Polsce, stepując do góry nogami, a w 2012 wystąpił wraz z utworzoną przez siebie grupą musicalowa Zaklepotani. 

W latach 2010-2014 występował w Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku, w programie jazzowym na czasie Glenna Millera z 17 osobowym Big Bandem. 

Współtwórca prestiżowego widowiska Usłyszeć Taniec, będącego fuzją różnych form stepowania: flamenco, irish tap i american tap. 

Wykładowca Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, na III wydziale, specjalności musicalowej oraz Państwowego Policealnego Studium Wokalno – Aktorskiego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni.

Obok stepowania największą miłością Karola jest śpiewanie.

Dariusz Dudzik

Z wykształcenia aktor z dyplomem wrocławskiej PWST na wydziale dramatycznym. Dyplomowany pedagog po kierunku Pedagogika na Uniwersytecie Wrocławskim, z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu. Wielokrotny mistrz Polski w stepowaniu w kilku kategoriach oraz choreograf grupy, która zdobyła wice-mistrzostwo na mistrzostwach Europy. Autor ponad trzydziestu choreografii stepowanych, z których większość została nagrodzona podczas oficjalnych konkursów. Założyciel Wrocławskiej Stepowni, pierwszej we Wrocławiu szkoły stepowania, którą z wieloma sukcesami prowadzi od 5 lat, platformy e-learningowej z kursami stepowania online oraz internetowego serwisu poświęconemu stepowaniu. Autor artykułów poświęconych stepowaniu. Wieloletni popularyzator tego tańca w całej Polsce. Organizator pierwszego wrocławskiego festiwalu stepowania i wrocławskich stepowanych Tap Jam Sessions. Autor choreografii stepowanych w spektaklach teatralnych takich jak „Xięgi Schultza”, „108 Kostek Cukru”, „75, czyli powojenna historia Wrocławia”. Współorganizator oprawy artystycznej podczas wrocławskiej Tamborrady. Wydarzeń i pokazów stepowania podczas ESK WROCŁAW, a także Olimpiady Kreatywności Destination Imagination.

Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w Polsce jak i za granicą ucząc się u mistrzów takich jak: J.Nowakowska, J.Wester, K.Drzewoszewski, G.Vandermissen, Sam Webber, Terry Brock, Sarah Reich, Jasona Janas, Daniel Borak, Roxane Butterfly, Avalon Rathgeb, Ruben Sanchez, Zdenek Pilecky, Maud Arnold, Michelle Dorrance, Alexander Ostatnin, Victor Cuno, Guillem Alonso, Josh Hilberman, Ivan Bouchain, Jonas Nermyr.

Jego motto brzmi #funisthekey i jest to jednocześnie główne hasło Wrocławskiej Stepowni.

Anula Kołakowska

Tancerka, choreografka, trenerka i założycielka szkoły stepowania Tip Tap.

Już od najmłodszych uczyła się różnych form tańca, aż w wieku 8 lat trafiła na stepowanie, które stało się największą pasją mojego życia.

W 2015 roku otrzymała stypendium od Heather Cornell i uczestniczyła w dwutygodniowym kursie Manhattan Rhythm Tap Intensive w Nowym Jorku.

W 2016 roku przygotowała choreografię do spektaklu „Lekcje stepowania” w Och-Teatrze w Warszawie, w reż. Krystyny Jandy.

W 2019 roku przez trzy miesiące szkoliła się podczas Professional Tap Training Program w Luthier w Barcelonie.

Od trzech lat prowadzi poranne zajęcia stepowania podczas największego festiwalu stepowania w Europie, który odbywa się w Sztokholmie.

Stara się promować stepowanie w Polsce, przełamuje stereotypowe myślenie o stepowaniu i pokazuje, że stepować można w każdym wieku, do każdego rodzaju muzyki i wszędzie. Dużą wagę przykłada do improwizacji, ekspresji siebie w tańcu, koordynacji ciała i techniki stepowania.

Franciszek Kubicki

Absolwent Wydziału Muzykologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Podyplomowego Studium dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Związany z Archikatedralnym Chórem Męskim Cantores Minores od początku jego istnienia. Po ukończeniu studiów występował z chórem jako solista, organista, pianista oraz asystent dyrygenta. W 2016 roku objął funkcję dyrygenta chóru. Odznaczony Brązowym Krzyżem Zasługi oraz Honorową Odznaką Zasłużony dla Kultury Polskiej. Na Festiwalu Pieśni Adwentowych i Bożonarodzeniowych w Pradze w 2017 roku uznany został za najlepszego dyrygenta Festiwalu.

W wolnym czasie lubi długie spacery z psem, jazdę na rowerze, prace w ogrodzie i majsterkowanie.